Weź udział w konkursie

Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj jeden z pięciu voucherów na pobyt w Hotelu Nadmorskim!

Konferencja idealna?

Jak uratować konferencję, kiedy coś pójdzie nie tak?
Jak ustawić krzesła i dobrać salę do ilości osób?
Jak szacować budżet konferencji i co się na niego składa?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w praktycznym przewodniku dla Organizatora konferencji.

Nowoczesne centrum konferencyjne

DOŚWIADCZENIE

Organizowaliśmy spotkania biznesowe dla blisko 500 klientów

LOKALIZACJA

Nasz hotel mieści się obok plaży, na skarpie nad Zatoką Gdańską, oraz blisko licznych terenów rekreacyjnych

ELASTYCZNOŚĆ

Rozwiązania dopasowujemy do każdej sytuacji i indywidualnych potrzeb klienta

PROFESJONALNA OBSŁUGA

Dedykowany opiekun wydarzenia skoordynuje wszystkie działania i będzie czuwał nad zgodnością programem

Odpowiedz na pytanie konkursowe
i wygraj pobyt w Hotelu Nadmorskim!

Do wygrania w konkursie:

x5 voucherów

na 3-dniowy pobyt dla 2 osób
w Hotelu Nadmorskim w Gdyni

Czym, według Ciebie, powinien cechować się
dedykowany opiekun wydarzenia firmowego
organizowanego w hotelu?

Hotel Nadmorski

Największe uniwersalne centrum konferencyjne w Gdyni i jedno z największych w całym regionie Trójmiasta. Jesteśmy znani z doskonałych relacji z klientami biznesowymi i perfekcyjnej organizacji pełnej palety wydarzeń o charakterze biznesowym. Budynek zaprojektowano tak, by spełniał oczekiwania organizatotrów wydarzeń biznesowych o różnej skali– konferencji, szkoleń, eventów, spotkań kadry i zespołów.

KOMPENDIUM MICE – niezbędnik każdego organizatora

W środku znajdziesz:

  • Opis narzędzi komunikacji biznesowej
  • Omówienie najważniejszych elementów organizacji eventów
  • Listę najczęstszych błędów
  • Instrukcję tworzenia planu wydarzeń

Wypełnij formularz i odbierz praktyczny przewodnik dla organizatorów konferencji